Ručne vyrábané mydlá a prírodná kozmetika - 100% prírodná a vegánska kozmetika - Prírodné mydlá

FAQs – Často kladené otázky

Neváhajte nás kontaktovať, ak tu nenájdete odpoveď na Vašu otázku.

Vrátenie a výmena tovaru

Aj keď pri našej práci vyvíjame maximálne úsilie, aby bol každý jeden zákazník spokojný s našimi produktami, môže sa stať, že nie každému dokážeme vyhovieť. V takom prípade sme tu vždy pre vás, aby sme vzniknutý problém vybavili k spokojnosti vás, našich zákazníkov. Neváhajte sa preto na nás obrátiť a spoločne vzniknutý problém vyriešime k Vašej spokojnosti.

Zakúpil som tovar, ktorý mi nevyhovuje. Môžem ho vrátiť ?

Naša 100% garancia spokojnosti sa vzťahuje na každý jeden výrobok, ktorý ste si zakúpili cez náš elektronický obchod. Do 90 dní od zakúpenia tovaru máte tento možnosť vrátiť. Jedinou podmienkou je, aby výrobok obsahoval minimálne 80% svojej pôvodnej hmotnosti. V tom prípade Vám bude obratom a bez ďalších otázok vrátená plná kúpna cena tovaru. Nemusíte mať teda žiadnu obavu, že si zakúpite výrobok, ktorý Vám nebude vyhovovať a Vy prídete o svoje peniaze. Nákupom cez náš eshop teda nič neriskujete.

Tovar mi prišiel poškodený. Ako mám postupovať ?

Aj keď naše výrobky pred ich zaslaním dôkladne zabalíme, môže sa stať, že sa počas prepravy poškodia. V takom prípade nás okamžite kontaktujte na adrese: info@namy.sk alebo na telefónnom čísle: +421 903 72 73 24 a vzniknutú situáciu vyriešime k Vašej spokojnosti výmenou tovaru.

Ako mi budú vrátené peniaze v prípade reklamácie tovaru ?

V prípade vrátenia tovaru Vám budú Vaše peniaze zaslané obratom na bankový účet, ktorý nám oznámite alebo poštovou poukážkou. Voľba je na vás.

Platba a doručenie

Objednaný tovar sa snažíme doručiť zákazníkovi v čo možno najkratšom možnom termíne. Platbu si zákazník zvolí z niekoľkých ponúkaných možností.

Aké spôsoby platby umožnujete ?

Zákazník si zvolí platbu za objednávku podľa svojich preferencií. Má na to dve možnosti:

  • platobná karta – platba prebehne online
  • platba na dobierku – suma objednávky je zákazníkom zaplatená pri obdržaní tovaru kuriérovi, Slovenskej pošte alebo vybranému výdajnému miestu Zásielkovňa.sk/Zásilkovna.cz

Ako tovar doručujete ?

Tak isto ako formu platby aj druh dopravy si zákazník zvolí sám, pri objednávaní tovaru.

Poskytujeme tri možnosti doručenia:

  • doručenie kuriérom GLS – dostupné pre SR
  • doručenie Slovenskou poštou – dostupné pre SR
  • doručenie na zvolené výdajné miesto Zásielkovňa.sk/Zásilkovna.cz – dostupné pre SR a ČR
  • doručenie kuriérom DPD – dostupné pre ČR

Objednávky nad 20  doručujeme v rámci Slovenska zdarma prostredníctvom Slovenskej pošty alebo Zásielkovňa.sk

Objednávky nad 40  doručujeme v rámci Českej republiky zdarma prostredníctvom Zásilkovna.cz

Ako rýchlo obdržím svoju objednávku ?

Všetok tovar, ktorý sa nachádza v obchode namy.sk je aktuálne skladom.

Objednávky prijaté v pracovný deň do 12:00 expedujeme ešte v ten istý deň, maximálne nasledujúci pracovný deň.

Objednávky prijaté cez víkend alebo počas sviatkov expedujeme nasledujúci pracovný deň.

Doprava kuriérskou spoločnosťou je v rozmedzí 1-3 pracovné dni.

Doprava Slovenskou poštou sa pohybuje v rozmedzí 2-5 pracovných dní.

Doprava na zvolené výdajné miesto Zásielkovňa.sk/Zásilkovna.cz sa pohybuje v rozmedzí 2-5 pracovných dní.

Výrobky

Všetky výrobky, ktoré sú k zakúpeniu na našej stránke namy.sk sú vyrábané z najlepších prírodných surovín a za použitia vlastných, otestovaných receptúr s ohľadom na životné prostredie.

Aké suroviny používate na výrobu ?

Všetky suroviny, ktoré používame na výrobu, sú kvalitné a prírodného pôvodu. Základ tvoria oleje a maslá – panenský olivový olej, kokosový olej, bambucké a kakaové maslo, prírodné minerálne farbivá MICA, 100% prírodné esenciálne oleje, kaolín, …

Používate pri výrobe palmový olej ?

V žiadnom z našich výrobkov palmový olej nenájdete. Nakoľko nám záleží na životnom prostredí, túto surovinu sme z výrobného procesu úplne vyradili.

Ako sú výrobky balené ?

Všetky výrobky sú vo finálnej fáze zabalené do papierových obalov alebo sáčkov.

Na transport produktov k zákazníkovi využívame papierové krabice a ako výplň drevenú vlnu.

Snažíme sa v čo najväčšej možnej miere šetriť životné prostredie, a preto nepoužívame na balenie ani prepravu plastové obaly.

Sme tu pre vás.

Neváhajte nás kontaktovať, či už potrebujete pomoc s výberom mydla alebo Vašou objednávkou.